22 februari

I dag gick man upp halv sju till skillnad från alla andra i min klass som hade sov morgon till nio. Anledningen var att jag skulle vara hos tandläkaren i Hudik nio. I vanliga fall så får jag skjuts dit men den här gången åkte jag buss. Problemet är att jag blir så stressad när jag ska med en buss, så den här gången var jag på stationen 25 minuter innan bussen gick. sen tog besöket hos tandläkaren ca 20 minuter och sen bussen hem igen.

Sen var det skola till halv tre, så nu har man varit hemma ett tag men inte gjort någonting, som vanligt. Har fått hem en ring som jag beställde för ett tag sen. Har velat haft en enkel dubbelring rätt länge nu men tyckt att de vart lite för dyr. Men sen hittade Maja en för 55 kronor, riktigt bra pris! Så nu har jag en dubbelring.
anja

åå snygg ring! :d

2011-02-24 | 15:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: