Bloggen

Jag har sovit nu på eftermiddan skönt! Fast ska ju somna i kväll också...
Min blogg alltså, helt värdelös, allt jag skriver känns så himla ointressant. Vilket är ungefär min kommentar till varje inlägg. Trodde att det skulle vara enklare att blogga än vad det är. Fast jag vill ju också att varje inlägg helst ska vara några rader. Sen kan ju jag ingenting med bloggen heller, tur att syster kan hjälpa mig. Jag vet inte ens hur man länkar, inte orkar jag lära mig heller. Innan jag började blogga så kunde jag faktiskt tänka mig hur jag skulle skriva inlägg om olika saker hade idéer, vilket jag har nu också. Trodde att min blogg skulle bli rätt bra, men nu när jag kollar igenom den så tycker jag inte alls om den. Tänker ibland när jag gör något hur jag ska skriva det i bloggen. Men det blir bättre i mina tankar än när jag skriver. Så nu ska jag helt enkelt försöka att göra min blogg bättre, för just nu tycker jag inte alls att den är bra.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: