26 januari

I går blev det inte så mycket bloggning, eller jo ett inlägg som vanligt. Var till tandis i Hudik i går, lite mindre järnskot i munnen för ett tag. Sen i går kväll Kämpade jag med inlägget nedan, eller maja tyckte att hon kunde lära mig göra stämpel och så. Hon tycker att jag borde lära mig det men hur mycket minns jag av det i dag? Nada.

I dag har det som vanligt varit skola. Fick reda på att jag räknat 6 sidor extra i matten... Skrattade fast jag blev rätt sur hehe. Har ju inte fattat hur jag ska hinna med en massa kapitel matte men fick reda på i dag att det är en massa som vi Inte behöver göra. Intressant....
Nu har jag varit hemma i en timme och inte gjort någonting. Snart blir det plugg, plugg, plugg och kanske träning.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: