9 januari

Nu var det ett tag sen jag bloggade. Men jag har inte haft någon lust att blogga. I fredags åkte Kalle och stinna hem efter några toppen dagar. Som bestått av Mariokart, mördaren i natten, Eclipse m.m. När vi lekte mördaren i natten fick jag en smäll i ansiktet så nu har jag ett blåmärke vid ögat.

I dag har jag varit i backen och åkt skidor. Mina skidor var för små så nu har jag fått nya. var där med hela familjen och Vera åkte också skidor. åkte ditt efter elva och kom hem halv fyra. Nu ska jag snart åka och städa.
sannahaglund

MTILDA ?!?!? du har blogg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

aaaaaaaaah, cooolt! :D

jag kommer klara!

2011-01-09 | 22:25:05
URL: http://sannahaglunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: