14 juli

Nu var det ett tag sen det blev nån uppdatering här på bloggen. I går kom jag hem efter en vecka i stugan. En kanon vecka med toppen väder varje dag! Har bland annat badat, solat, spelat kort, bastat och hundra grejor till... Att vara i stugan är nog nästan det som jag ser fram emot mest på sommaren.

Efter en vecka eller nå så åkte vi vidare till Lager 157 där det blev lite shopping och sen åkte vi till Mickes kompis och sov över och sen tog det evigheter att åka hem i går. Går kvällen spenderades hemma hos Anja som just nu är i España, så var hos henne en sista gång innan hon åkte i väg.
Denna dag har spenderats med Linn och en stor del av dan i hennes kök. Vi har nämligen bakat hela dan till invigningen av lekparken.
Har även hämtat ut mina nya glasögon i dag. Väldigt nödvändigt då mina gamla har gått sönder.
- - M a j a s B i l d e r - -

Ditt hår ser rosa ut ;) hehe..

2011-07-15 | 11:23:00
URL: http://majasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: