8 juni

Dagen har vart rätt slapp, har bland annat spelat brännboll.. Jag gjorde två frivarv! Att bollen inte kom så mycket mer än en meter när jag väl pricka är en annan femma. Har även sovit nu när jag kom hem, typ min nya hobby. Nästan som på klassresan då det nästan var det ända jag gjorde. fast jag var ju sjuk då också.
På tal om klassresa... Skulle ju egentligen ha vart på Grönan med klassen i dag. Tyvärr blev det inte så utan istället ska vi i morgon åka flotte. Blir nog kul de med.Har även hämtat min lilla mobil i dag, den har vart på lagning i nästan tre veckor nu... Som ny igen!
Gulligt med min fin fina tandställning... Som fortfarande gör ont.
Helena

Jag är avis, vill också ha tandställning, sjukt snyggt! :D

2011-06-09 | 15:53:17
URL: http://heelenaass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: