12 september

Sitter och pustar ut lite framför datorn nu är bara lite så där småseg just nu. Min förkylning börjar gå över, eller jag är inte alls lika snorig länge men i stället har jag börjat hosta... Vilket även gjorde att jag inte kunde sova i natt så det blev inte många timmars sömn eftersom att jag gick upp vid sex...

Skoldagen gick i alla fall rätt fort och sen tog jag som vanligt bussen hem. På tal om bussen så var det ju lite kul... Dörren fungerade inte så en passagerare fick hjälpa chauffören med den när folk skulle på. Sen fungerade inte stopp knapparna så man fick gå fram och säga till när man skulle gå av och sen var det något fel med biljett automaten (eller vad det nu heter) också..Haha. Alltså var det ända som fungerade bra att köra bussen.
Nu ska jag snart byta om och sen ska jag äntligen träna!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: