19 December

I dag hade jag sovmorgon vilket var väldigt skönt. Skoldagen gick lite fortare och nu är det bara en och en halv skoldag kvar innan det är lov! Känns rätt nödvändigt nu om man säger så, känns att man faktiskt har jobbat på i nästan en termin nu för man börjar bli rätt slut.

Kan ju även berätta att mina linser skavde från att jag satt i dem i morse tills jag kom hem och tog ut dem... Inte allt för skönt om man säger så men ville inte ta ut dem på skolan eftersom att jag får ont i huvudet om jag inte har glasögon eller linser. Kan ju även tillägga att det är ett riktigt vinterland ute nu snöade en massa i går och även i dag.
Bild från förre veckan tror jag...är ännu mer nu.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: