8 september

I dag kom jag hem halv sex, riktigt lång dag alltså. Sista lektionen var drama som jag inte ens fattar varför vi har. Sen jag kom hem har jag hunnit äta, städat mitt rum (vilket jag inte gjort på evigheter), ritat och slappat framför datorn.

Nu har jag precis tittat på Robinson som jag tycker har börjat bli lite uttjatat. Varför måste de sända det flera dagar i rad? Kan det inte vara ett avsnitt per vecka i stället så man hinner längta efter nästa avsnitt lite? kan ju även berätta för de som är intresserad att jag just nu inte är täppt! Precis som i går då blir typ bra när jag kommer hem, haha. Nu ska jag läsa lite och sen försöka sova i morgon blir en lång dag också....

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: