13 april

Efter att ha övervägt att stanna hemma gick jag till skolan i morse, med en snorig näsa och lite ont i halsen. Hade ännu ett nationellt prov i engelska. Denna gång var det tack och lov bara 80 minuter och inte typ tre som i måndags. Känndes som att det gick rätt bra men gick hem efter det eftersom jag som sagt är sjuk. 

Hemma mötes jag av lukten av nybakat bröd, mamma hade nämligen bakat. Så det blev lite fika och nu sitter jag här och driker te och snörvlar. Nu hade jag tänkt att ägna lite tid till att rita och sen blir det nog en liten promenad till biblan för att lämna böcker.
just nu.
ttilda♥

krya på dig matilililda ! ♥

2011-04-13 | 22:05:02
URL: http://ttypttildas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: