26 april

I dag har jag vart i Hudik och shoppat och vart på ännu ett besök hos tandläkaren. Nu har jag en halv bil i munnen( känns så i alla fall) jag fick nämligen räls nere nu kul, kul! Så nu ska man leva på flytande föda tills i morgon.

I gör tänkte jag göra ett inlägg i stil med: Yes! Team Andreas vann eller nå liknande men så blev det inte. Men var ju kul att de tog hem det!

Har nyss vart ute på en liten promenad med Anja och Maja, det är mycket kallare i dag än det har varit de senaste dagarna. Synd att inte det fina vädret höll i sig. Hej då!
- - M a j a s B i l d e r - -

SV: Nej, inte sååå kort tänkte man att det var...

2011-04-28 | 13:39:29
URL: http://majasbilder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: