29 augusti

I dag när jag kom till skolan visade det sig att jag skulle haft spanska en timme innan jag var där. Läraren hade nämligen ändrat schemat (till det sämre) vilket jag inte riktigt hade koll på. Fast sen visade det sig att jag inte skulle ha spanska eftersom att jag inte stod med? Hade tydligen blivit något fel med min och flera andras ansökan. Men det borde snart vara löst.

Förutom skolan och två timmars bussresa så har jag även vart på köpingen och uträttat lite ärenden bland annat köpt ett skydd till mobilskärmen som var onödigt dyrt. I morgon skulle jag egentligen behöva gå upp svin-tidigt för att vara på skolan åtta men jag ska till tandläkaren så då slipper jag det!
Hahah positivt inlägg...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: