1 februari

Nästan lite ovant att inte skriva januari i rubriken. Ny månad, och i morgon blir det även skola, eller halv hemstudie dag och sen skola, plugg, plugg, plugg. Duktig jag är på att göra kommatecken.

I morse var jag sjukt irriterad på min syster. Jag stressade eftersom att jag ville komma i tid. Men vem är det som precis har ätit klart frukost när jag är helt klar? Jo, Maja så klart. Hon går in på toan och fönar håret m.m. Säger till henne att hon ska vara klar om fyra minuter eftersom jag hade tänkt komma i tid. sen är hon lite allmänt små dryg mot mig (vilket hon älskar).
Så ser väl rät många mornar ut för mig, alltså att vänta på Maja och bli irriterad på henne. Dagen var i alla fall bra, varmkök, rast/lunch, svenska och sen naturkunskap. Fick ont i huvudet på naturkunskapen eftersom att läraren pratade i typ 1,5 timme.
Oj, blev ett rätt långt inlägg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: