17 februari

Hej i dag började vi nio så fick sovmorgon i dag också, skönt! Var på HR på Slotte i dag från 9-1 lagade mat och så var riktigt gott. Sen var det skola i nån timma eller så.
Har även vart ner på sko affärn, där jag blev kvar ett tag. Mina vinterskor som jag har haft hela vintern var har verkligen inte varit bra. Gått sönder mer och mer och i går gick även blixtlåset på en av dem sönder. Man kan ju säga att de är rätt grym på skoaffärn för jag fick tillbaka så mycket pengar som skorna kostade för att köpa ett par nya skor! Tyvärr vill man ju ha vår nu så skulle ju helst velat köpa ett par vårskor. Men det är ju som sagt vinter ett tag till, snöat mer har det ju gjort i dag också, nödvändigt! Hittade faktiskt ett par bra skor efter ett tag, men de fanns inte i min storlek fast det gick och beställa hem så de kommer på måndag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: