2 januari

Vaknade vid tio och gick ner och kollade på TV. Gjorde mig i ordning innan Maja kom ner då hon sa att vi skulle till backen. Åkte till backen vid halv två tror jag. Det blev inte så många åk eftersom det bara är öppet till fyra, fikade, åkte lite till och sen åkte vi hem. När vi kom till Ljusdal så skulle Anjas mamma handla satt i bilen och jag fick typ cell skräck, haha.

Fick också reda på att en av mina bh:ar som jag letat efter låg under Lovisas kudde.... Har letat i hela mitt rum efter den och varit irriterad på mig själv för att jag inte hittat den. Har också frågat Maja flera gånger om inte hon och Anja hade gömt den (eftersom de gömde några saker i mitt rum förut). Men Maja sa nej det har vi inte, sms:ade till Anja men hon svarade inte. men nu kom jag på det när vi var i backen och då visste hon ju så klart vart den var och Maja hade glömt bort det....Intresant jag vet hehe.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: