4 januari

I går skulle man ha fikat med Simone men hon missade bussen. Gick ut och gick och på kvällen var jag hos Anja, tittade på året med kunga familjen, spårlöst och sen blev det wii, tiden gick fort och plötsligt var klockan ett, orkade inte gå hem de hundra meter eller vad det är mellan våra hus så det blev att sova över. Jag i soffan, Anja på golvet bland en massa kuddar och maja i fåtöljen.

Vaknade och somnade om några gånger på morgonen av katter och gick upp nån gång mitt på dan. Har varit ute och haft snöbolls krig, lite för mycket tid framför TV och helt enkelt en rätt slapp dag. Kom hem nån gång vid fyra och har nu duschat och ätit middag.
I morgon kommer kompisar från Valbo och ska även klippa mig vilket verkligen är nödvändigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: