7 juni

Dagen började med att besöka tandläkaren, nu har man en jävla massa järnskrot i munnen om man säger så. Har nämligen fått räls på alla tänder uppe nu också, ful mundering alltså. Kan ju säga att jag riktigt njuter av att de spände hela tandställningen så jag har ont i ALLA tänder. Har även upptäckt att jag knappt kan äta digestive kex (äter typ det jämt hehe)

Förutom att haft ont i tänderna har jag haft huvudvärk och är trött, kanske har och göra med att man vände på dygnet lite natten till måndagen... MTV movie awards satt man ju uppe och kolla på så klart. Twilight tog hem de flesta priserna, kul samtidigt som man tycker lite synd om de andra...
Nu ska jag ta och städa mitt rum som jag skulle ha gjort för några dagar sedan...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: