3 mars

Vilken bra vecka det här varit har haft sovmorgon alla dagar utom denna, och i morgon har jag också sovmorgon! Kan det bli bättre? Efter en lugn förmiddag på skolan och sen idrott till tjugo i ett så var skoldagen slut.

Kom hem och hoppa in i duschen, städa o.s.v och sen gick jag ner på köpingen. Jag fick en bok när jag fyllde år som jag redan hade läst, så skulle byta den. Men väl nere så märkte jag att 90 % av de böcker som jag tyckte verkade intressanta handlade om vampyrer? Vilket jag inte tyckte kändes så jätte kul. Verkar som att många författare tror att det blir en succé om man skriver om vampyrer, enligt mig då.
Hittade tillslut en bok som heter Så har jag det nu, som verkade rött bra så den fick det bli. Köpte även ett nagellack inne på parfymshopen. De är halva priset på en massa lack från Viva la diva nu, super!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: