I dag har jag...

Åkt en mil på längdskidor! Haha närå skoja. Ringde och väckte Frida vid tolv och sen kom vi fram till att vi inte orkade åka. Så i stället gick jag och Maja ditt, kom på att vi skulle baka blev riktigt avancerat, chokladbollar haha.
Sen skulle vi ut och ta lite luft eftersom att det var så fint väder, vi skulle bara gå en liten bit men det slutade med att vi var på coop. Där vi kollade på hårfärg, jag vill färga om mitt hår men får nog vänta ett tag. Frida ville också ändra sin hårfärg. Jag hittade två som verkar bra men som sagt ska nog vänta ett tag...

Nu har jag precis ätit middag och i kväll ska jag på spinning, har inte tränat sen i onsdags..Min träningsvärk försvann i går haha.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: