On the radio

Här har ni dagens garv eller något. Medan jag gjorde mellis så hörde jag att de på radion berättade om en pappa som räddat sin dotter från att bli dödad av en iller, typ....? Lät ju lite udda så gick närmare och lyssnade. Det var en nio månader gammal flicka som hade legat ute i vagnen och sovit när en illar hade hoppat upp och rivit henne i ansiktet. Flickan skrek vilket pappan hörde och kom ut och räddade flickan.

Nu till det roliga! Pappan pratar på blb, bla, bla min sambo åkte med vår dotter i ambulansen och SEN GICK JAG UT OCH DÖDA ILLERN MED EN SPADE. HAhahahaha så sjukt fult! Han är helt alvarlig hans dotter har blivit skadad och sen säger han att han dödat illern med en spade. Nu är det väl säkert bara jag som tycker att det här är kul men ändå. Flickan klarade sig i alla fall och tror inte att hon fick någon allt för farlig skada. Men hon fick väldigt mycket rivsår i ansiktet. 

Kul eller är det bara hemskt?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: