Tre ord

Dö, tandställning dö! Ungefär så känner jag nu. Kom precis hem efter ännu ett besök hos tandis, de borde känna i gen mig nu hehe eller ah en av dem gjorde det. Hade ståltrådar som skavde, eller det gör det väl fortfarande. vilket har gjort att jag fått typ skavsår i munnen? Och även skavt upp hela nedre delen av munnen idag typ? Blääääää är på sjukt dåligt humör, lyckades också cuta tungan med tandställningen när jag kom hem, hur lyckas man lixom? Sen snorar, nyser och hostar jag också, tack vare allt jävla pollen. Dessutom blir det bara värre och värre för varje dag. Kan det bli bättre?
L I N N

uffa, krya på dig matilda! ♥

2011-05-11 | 22:33:09
URL: http://liinnmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: