25 september

Min helg har varit riktigt bra även om den inte fick världens bästa start. Den började med att det blev lite strul med tåget men det löste sig som tur var. Kom lite senare än tänkt till Simone men det gjorde inte så mycket. Spenderade fredagen hos där med henne, Maja och Tilda där vi hade en trevlig kväll/natt med en massa godis och chips, kortspel m.m. På lördagen tog vi tåget hem vid elva och väl hemma kom Linn och vi gick på loppis med Vera. Jag hittade ett par fina armband.

Sen hade vi en liten  höst picknick på ett fält med en massa god mat. Hade det trevligt med en massa prat och sen skulle ju så klart Maja och Linn knäppa kort i en evighet som vanligt... Lite senare kom hela fetta släkten (nästan) hem till oss. Åt god mat och umgicks med kussarna innan jag och Maja begav oss hem till Linn för en mysig kväll.
I dag har jag bara vart hemma och pluggat en massa matte och jobbat lite. Nu ska jag snart sova för i morgon ringer klockan lite för tidigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: